..sitten sinne röntgeniin.. Maalailin tuossa jo piruja seinille; entä jos ne leikkaa ton olkapään, entä jos se ei parane piitkään aikaan, entä jos mä en PYSTY SIT ENÄÄ PIIRTÄMÄÄN MONEEN VIIKKOON?! Mitähän ihmetystä sitä sitten tekee? Paniikki alkaa hiipiä.. Oikein iso, paha paniikki.
Mä en todellakaan halua sinne leikkaukseen. Jos sitä nyt edes tulee. Oli niin omituinen tämä diagnoosikin, josta ei ole edes varmuutta onko se paikkaansa pitävä, mutta näin: "TENDOVAGINIITTI, MUU MÄÄRITELTY M65.8
supraspinatustendiniitti oikeassa olkapäässä."
Mikäli joku on vähän viisaampi ku minä niin voisi selvittää asian mulle, kiitos.. En nimittäin ottanu hirveästi selvää sen lääkärin puheesta, sattuneista syistä, jotka nyt jätän tässä mainitsematta.. Vois kyllä googlettaakin.. Tuo vaginiitti kuulostaa vaan vähän jonkun muun pään vaivalta kuin olka, mutta jospa nyt ei sentään niin pahasti olisi päässy lääkäri erehtymään :).. Toisaalta; arvauskeskuksesta saattaa saada mitä vain diagoosiksi, olen huomannut..