JA NYT LAITOIN..

Kertonee jo paljon vaihtelevista mielialoistani. Sama koskee fraasia: ei koskaan mitään kuvia nettiin, silti minulla on facebook-sivutkin.. Mutta, onhan mulla lapsikin, vaikka niin vannotin että ikisinkkuna ja lapsettomana freelancertaiteilijana baskeripäässä ja hippitukka liehuen lopun ikääni pysyisin.. No, ei ole hippitukkaa, avoliitossa olen, enkä edes freelancerina.. NIIN SE ELÄMÄ HEITTELEE!! Ja paljon on riemua saanut tästä äitinä olemisesta, joten jospa tämä bloggailukin sitten osoittautuu oikeaksi ratkaisuksi.

 Poika meni kouluun parannuttuaan taas kerran, äippänä töihin, ku viimeinkin niitä on tarjolla ja isäntä jäi makailemaan onnellisena kun ovi painui kiinni. Mulla on ollu aika pitkä ja kivulias yö takana; olkapää muistutti autuaasti olemassaolostaan koko ajan, enkä kyennyt nukkumaan taaskaan, eikä asiaa todellakaan helpottanut sellainen pieni seikka, että molemmat miehet talossa kuorsasivat kuin höyryveturit.. X(..

Mutta, silmät ristissä täällä aikaani kulutan, töissä.. Voisin oikeastaan tehdä jotai yleishyödyllistä kun kerran olen jalkeilla; josko vaikka huovuttelisi jotain..

Palaan asiaan tai asiattomaan kunhan taas joudan.