Kyllähän tässä niin tas taisi käydä, jotta tämä tytteli ei nukkune koko hela fucking yönä.. Olkapää on taas kipeänä, mikä helvetti ironisinta; kun olen lepoasennossa!!! Kun istun ja touhuan ei koske, mut MEEPPÄ PÖTKÖLLEEN!!! Joopati joo, kuudenteen päivää on vielä piiitkä aika, jos yöt kuluu näin rattoisasti.. Päivällä kyllä vois nukkuu sit vaik päällään, mut ei varmaan sillon ko muutki nukkuu..
Käytiin tänää KYSil, astmalääkäris. Hyviä uutisiakin on : Samuli ei tarvi enää lääkitystä, astma on näillä näkymin kukistettu!!! JJES! Me lähettii jo puoli seittemän ajamaan sinne ja oltii takas jotai yhdentoista seutuun.. Samuli ja Sale nukkuu taasen jo, tai ainaki luulisin..
Huomenna mä vien ipanan kouluun aamu kasilta ja sit painun viä vähäksi aikaa nukkumaan, niin olen vakaasti asian päättänyt. (näinhän se varmasti meneekin..) Mut pitää nousta silleen et sitä joutaa käymään sit asioilla; iki-ihana työkkäri minua kutsuu, joskaan en oikein tiiä miksi.. Jotain pitänee saikkuasiasta säveltää ettei ne oikeasti työnnä mua minnekää pelottavalle kurssille tai harjoitteluun, jota en voine suorittaa ennenku tää olkapäähomma on selkee. Kuitenki ne puukkoa sille näyttää ja meikä on sit saikulla seuraavat 2kk.. Eih... Mut ihan mitä vaan, kunha se tulisi siihen kuntoon, jotta saisi vaatteensa päältä itse, ilman sivullisten apua, mikä on oikeasti välillä tosi nöyryttävää.. (housut kyl lähtee, mut paidat..)
Ookke, nyt tää menee pyörimään sänkyyn jo tästä ja toivoo suuresti et joku tulisi ja antaisi nuijanukutuksen tai vaikka paikallispuudutuksen.. Joku, jotain, äkkiä?