Piti taas kattoa Braveheart, vaik mä tiiän, mitä tapahtuu ko saat sen loppuun; itkuhan siinä tulee, vaik olis miljoonas kerta ko sen näet. Nyt piti hillitä itseään; oli ukkeli ja poikakin kotona, nyyhkin sit ihan hiljaa, jotten herättäisi huomiota. Mut on se niin surullinen, herra jumala..Titanicin katoin kerran, en itkeny, en tykänny.. Se on jotenki niin tekemällä tehty (nyt miljoonat fanit olis varmaan valmiit laulamaan amazing gracea ko mä vajoon veneineni pohjaan).. EIKÄ DI CAPRIO OLE EDES HYVÄNNÄKÖINEN!! (sainpas sanottua..)
Mä piirtelin tossa jotai sarjiksii, mut niitä en julkaise.. Jossain vaiheessa sit jotai sarjiskamaa tulossa, varmaan samaa mitä oon aikanani piirrelly päiväkirjani muodossa.. Täytyy käydä Saria häikkäämäs et lainaa mulle skanneria; köyhällä ei oo vara ostaa omaa, ennenku saa lasit maksettua osamaksulla pois... Jees, mut palaamme taas ja FREEDOOOM.. *snif*