Aloitin kuntoilun, jälleen. Taukoa olen tässä pidellyt, liian kauan.. Ja tein elämäni suurimman virheen ehdottaessani isännykselle, että josko hänellä riittäisi mielenkiintoa saati aikaakin vielä toimia personaltrainerinani niinkuin ennenkin. Kyllä löytyi mielenkiintoa. Ja sitäkin aikaa. Nyt olen totaalisen karmean rääkin alla, joten jos joku tämän erehtyy lukemaan, olkaatten hyvä ja lähettäkää joku pelastamaan, vaikka Anja Eerikäinen tai edes prinssi valkealla ratsullaan. Kiitos.

Olen löytänyt itsestäni uusia lihaksia, sellaisia joiden olemassaolo on ollut minulle suuri mysteeri, kaukainen unikuva.. Olen löytänyt ne treenin jälkeisinä päivinä, kun ne polttaen muistuttavat siitä, että olen herättänyt ne ikiunestaan. Me so happy. Eipä tässä, tavoitteeni rantakuntoon 2015 lienee sittenkin mahdollista tällä helvetillisellä rääkillä. Toisaalta, en tässä mitään mallikroppaa ole hakemassakaan, jos nyt edes vähän saisi jenkkakahvasta hävitettyä.. Ja joka paikasta muualtakin.

Huomenna lepopäivä, hieroja ja lenkille. Ihkua, ei tarvi mennä salille.. Ihkua, huomenna koskee kuitenkin tämän päiväisen harjoittelun takia joka paikkaan.. Damn..