Taas näitä päivä.. Ei kannata miettiä mitään, eikä ainakaan tiettyjä asianhaaroja, heti herkkikseksi muuttuu tämä allekirjoittanut.. On ollu niin mielipuolinen keskiviikko: naurattaa niin et meinaa tukehtua, sit seuraava asia mitä tajuan on et tekisi mieli saada sellainen itkupotkuraivari, et oksat pois.. Sale on ollu ihanaisen ymmärtäväinen mun mielipuolisten maniasta depressioon vaihtelluiden välillä ja toisaalta huvittavan mielipiteetön asian suhteen.. Se aina ovelasti häviää paikalta tai sitten vaihtaa puheenaihetta :).. Ehkä paras, kun ei tosiaankaan edes yritä helpottaa oloani millään kuluneilla fraaseilla tai vaikka halailemalla, tää on lentäny jo niin monesti yli käenpesän, et viisainta on pysyä poissa tieltä..

Joku aattelee varmaan tällaista lukiessaan, et mee ny hyvä jumala jonneki hoitoon jo, mut mä tiiän, et huominen voi olla tasaisen tylsä ja normipäivä jo, ilman tätä sekoilua.. Mä oon vaan vähä väsyny, pannaan sen piikkiin.. Mä meen nukkuun, jospa se aamulla olis jo kuuppa kunnossa..