Enpä ole aikoihin tätä jaksanu/kerenny/kehannu päivitellä, mut josko nyt jotai koittaisi saada kirjoitettua..
Mulla oli viikko sitten maanantaina se olkapäätohtori ja tuomio tuli; joku kiertäjäkalvon (?! correct if I´m wrong) tulehdus. Se on ollu julmetun kipeä sen lääkärin jälkeen, tutkivat niin maan perusteellisesti, että oli onneni, et sain käteni vielä mukaankin sieltä.. Repimistä noin tunti ja puoli, teki muuten tosi hyvää :(.. No, eihän se sit riittänyt et siellä revittiin, isäntä osti pojalle ison tramboliinin (joka on saatanasta, olen vakuuttunut siitä) ja koottiin se tuossa.. 72 HELVETILLISTÄ JOUSTA, VESISADE JA HERMOJA KIRISTÄVÄT 50 MINUUTTIA. Sen enempää en aio asiaan palata, sain traumoja.. Olkapäälääkäristä päälääkäriin..

No, jotain hupia tälle päivälle oli; shoppailin ihan sydämeni kyllyydestä. Ostin miehelle lahjoja, sillä on 29wee synttärit perjantaina, itselle en niinkään mitää osannu ostaa, mut oli kiva ostella välillä jollekin muullekin jotain.. Seppälästä kannoin taas selkä vääränä boxereita ja ostin uuden suomileijonakorunkin, kun entinen on kamalassa kunnossa. Torstaina pitää kuulemma leipoa kakku valmiiksi ja pitää olla iso ja herkullinen kuulemma.. (kyllä, hypin tasajalkaa riemusta.. eli en..) Mä oon niin kurja leipuri, ettei kukaan. No, itsepä pyysi. Mulla on omituinen taipumus tehdä kaikki kamalan vaikeasti, siitä johtuen leipominenkin on mulle niin yltiövaikeaa. Mut nyt on pakko lopettaa ja painua nukkumaan, mulla on taas kamala päänsärky.. XP..

Kylmä viima palellutti poskiesi punaiset omenat
Odotimme kevättä käsikädessä
Satoi jäitä, kun istuimme sateensuojassa
ja sinä kerroit, miten rakastat sitä,
että saamme olla lähekkäin,
kuunnella miten sade hakkaa peltikattoa
ja lämmittää toisiamme.

Sitä minä rakastan sinussa;
sinun lämpöäsi,
sinun ajatuksiasi,
sitä, ettet ole menettänyt kykyäsi katsoa lapsen silmin
vaikka maailma on paha meille.
raining.jpg