Armas ystäväiseni Kaje saapui eilen etelästä iloksemme. Kävin sit tänään sen luona, ko se oli porukoillaan ja olipa vallan loistokasta et kävin.. Kajen isä on energiahoitaja/jäsenkorjaaja/hermoratahieroja ja mä sit valittelin olkaani siinä sille. Hetkisen siinä asiasta poristiin ja sitten minua hierottiin niin et meinasi kuolema jo koputella, sattu niin hemmetisti!!! Sit oliki vuorossa energiahoito, johon uskon ihan vakaasti, joten se oli mahdollista tehdä. Oli kyllä jännä, kun sen oikeesti tuntee, miten se energia kulkee käden sisällä.. Jotenki oli hieman pelottavaakin, et se oikeasti toimii, joskaan en sitä niinkään epäillyt, lähinnä en uskonut että se tuntuisi tuollaiselle. Mun olkapäässä olevaat lihakset alko nykiä ja vispata vaik makasin ihan rentona, semmoisetki lihakset, joita oon nähny ehkä vain kuvissa nyki olkavarressa.. Sovittiin sit et soittelen ensi viikolla röntgenin jälkeen jos jatketaan sitä hoitoa.. Katsoos nyt ;).. Tiedä vaik tuosta on isokin apu.
Jepjep, mut on aika mennä pesulle; oon hikinen pikkusika, ko ensin sielhoidossa hikosin ja nyt oon touhunnu koko illan piirtää enkä ole näin ollen joutanu suihkuun millään. (sain piirrettyä 2 sarjista ja kehitettyä 4 ideaa myöhemmin piirrettäville).